Bofegaduuuu!!

haha, min lite lagomt knasiga 3-åring har ett ord som han säger sjukt ofta "bofegaduu" och medans man säger det ska man tydligen dansa med spikraka ben och snurra händerna runt varandra, japp, så det är vad vi gjorde innan det var dax att krypa till kojs, undrar var han får allt ifrån? Om det finns någon själ där ute som är bra på att brainstorma och lyckas lista ut vad "bofegaduuu" betyder kommer få en puss i påsk!

Snart är det påsk, vi ska åka till milos Farfar & farmor, kommer bli supermysigt!
På vägen hem på Lördag stannar vi till i Östhammar och grattar Milos kusin, gosgubben Aaron som fyller 3 <3

Glöm för guds skull iinte bort att rösta på min blogg! Länken finns på min sida på facebook, jag är inte teknisk nog att lägga ut länken här..

Kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

"Boff, fega du", kanske Milo säger? Nå't de leker på dagis, kanske?



Ha en trevlig påsk!

Pollen, kanske! Har du medicin med dig?

Puss och kram!

/Mamma

2011-04-20 @ 22:37:41
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/
Postat av: Michan

Be honom visa dig vad det betyder, nu är jag jätte nyfiken :)

2011-04-26 @ 18:50:22
URL: http://www.michaela-michan.blogspot.com/
Postat av: :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Hej hej, nu är det inte så många dagar kvar tills galan, skall bli kul att ses!



Kramen från Västkusten och Camilla

2011-04-26 @ 21:01:15
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Mian!

Galan är nu om ca 1.5 vecka! Wohoo, ser fram emot den så mycket, ett helt dygn för bara oss mammsingar:-) kommer bli grymt, ses där Camilla!

2011-04-27 @ 16:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0