Goder morgon!

Eller god morgon mitt på dan! Milo, jag och milomormorn alias "bloggrejparn" har just kommit hem efter en skön prommis i Öregrund, med stop på hembageriet för lunch och fika och såklart ett stop vid det berömda " lekskeppet". Vi var in till Whåghals Hem & Konst också.
I morgon åker vi hemåt igen, på nåt sätt längtar jag redan tillbaka. En dröm jag har är att få tag på något boende här i Öregrund, och en dag SKA det bli så!

Förresten, det skulle vara kul att få veta vilka ni är som läser, så lämna gärna en kommentar :)


Fin rygg min andra hälft har va ;)

19,8 kilo pure love:


Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag läser : )

2011-12-21 @ 21:34:23
URL: http://Mammastrebusar.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0