Dagarna i bilder..

..har varken ork/tid eller lust att skriva, så istället visar jag vad vi gjort de senaste dagarna, i bilder:

När jag kom upp ur sängen hade Milo parkerat bilarna på bordet "kom mamma, kolla, dom är på soptippen"


Milton & Fian har varit här, bada var ett måste i det fina vädret!


Glassväder! Milton ville minsann inte ha någon egen glass, så först smakade han av Milo...


..och sen av mamman <3


Sötisarna!


... ´hi hi...


Pizzalunch!







Perfekt, igår tisdag var det dåligt väder, då kan man vara inne med gott samvete, hemma hos oss tände vi an massa ljus och bakade 4 olika sorters muffins.. enkelt att göra och utmärkt att ha hemma i frysen!


..härliga ungar!


Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

:)

Jättefina bilder!!!! Kul med glass på näsan! Kulglass :)

Fick ni oväder i Knivsta också igår? I Öregrund trodde jag hela bygden skulle rasa ihop av regnet! Och åskan! Och blixtarna!

2011-07-13 @ 17:42:08
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/
Postat av: mian

Nja, det regnade och åskade, fast bara pyttepyttelite.. hade ju varit häftigt om det brakat loss! Puss!

2011-07-13 @ 18:27:14
Postat av: Morgan

Hej!!



Hittade din blogg av en tillfällighet i mitt letande efter en låt som går med texten "Jag är så sjuk sjuk sjuk jag är så sjuk".... Tempen visar ingenting, men jag håller på att dö." och som ju du refererar till i ditt inlägg: http://milomamman.blogg.se/2010/september/jag-ar-sa-sjuk-sjuk-sjuk-jag-ar-sa-sjuk.html#comment - Så undrar således om du möjligen vet vad den låten heter? Eller om du t.o.m har den på din dator så får du mer än gärna skicka den till min mail-adress: [email protected] . Oavsett, vilket, så om du vet någonting om låten så är jag oerhört tacksam för all info som jag kan få om den. Den tycks vara omöjlig att finna på nätet.. :P



Med vänliga hälsningar!



2011-07-14 @ 19:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0