Söndag igen då

gaaaaahh...veckorna går för fort!
Stoffes semester har iofs just börjat så nu ser jag fram emot 4 veckor tillsammans.. idag började vi dagen med att åka till stranden, och jag tog årets första dopp, har tydligen gått och blivit en badkruka?! Milo, han däremot älskar att bada, han simmar så duktigt:-)

i morgon ska vi om vädret är på vår sida åka till Skansen, tisdag kommer bli en slappardag hemma, och på onsdag ska jag tatuera mig igen och förhoppningsvis åker vi ut till Stoffes föräldrar efter det, hoppas hoppas, för det var längesen jag var där och jag vill ut på sjön och fiska, kanske farmorn och farfarn kan passa Milo några timmar så vi kan åka ut själva med båten, känner att lite "vitid" skulle vara härligt..

Här kommer lite bilder på vad vi gjort dagarna sen det senaste inlägget:


Lovisa och milo har såklart badat!


Fullt ös!


Milopappan har fyllt år. På tåget in till Uppsala på presentjakt..


Inne på H&M provade vi hattar..


Mitt lilla modelejon :-)


..och glasögon..


Ha ha, finn 3 fel! milo, Thea och Lovisa tyckte tydligen att vår "härdumparvialltsomviintevillhaframmemenintehellerslängaskrubb" var spännande..



När ljudnivån blev för hög (barnen på Citronvägen vet vad som menas med falsett) lurade jag dom att det bodde en giraff därinne som låg och sov uppe på hyllan, och om han vaknade skulle han prutta massor, gissa vad dom kollar efter?


Vi tog en tripp till Sigtuna, gick längs vattnet och kollade på ankorna och sen åt vi supersmarrig mjukglass på våfflan!


Mina fina killar!


<3


<3


Undrar vad han kikar på?


Saknar det här:-( att umgås... Tänker ringa dig NU och försöka styra upp något, kanske en dag i Stockholm, strosa runt, äta och dricka gott och kanske shoppa lite?

Kram!

Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

:)

Han, Milot, ser för jädra cool ut i den där hatten. Mini-maffian!

Puss och kram!

/ Mamma

2011-07-17 @ 19:06:40
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Öppen för massor!!!

Saknar precis det där jag med...

Kram och godnatt <3

2011-07-18 @ 00:03:36
URL: http://ljummetkaffe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0