Underbara dag!

Idag är det lördag och äntligen har semestern börjat. Är i härliga Öregrund med Milo, idag har varit en dag helt i min smak. Började morgonen med en massa mys och sen frukost, sen begav vi oss till Norrskedika för att gå på "bakluckan" som är en stor loppis, fyndade 2 söta ljuslyktor (förlåt Stoffe, man jag var tvungen) några bamse tidningar till Milo, och så fick han köpa en leksak..såklart blev det en bärgningsbil:-) Det var jättefint väder, och med facit i hand borde jag väl kanske ha smörjt in mig??  Kusinhäng har vi hunnit med, Aaron och Milo badade i poolen, mammaorna drack kaffe.. vi har också varit och hälsat på en vän till mig och hennes söta dotter..  Nu ligger Milo och sussar sött, strax ska även jag krypa ner, är sjukt trött, Milo har varit mer vaken än sovit de senaste 2 nätterna :-( Har ingen aning om varför, han sover ju jättebra annars..min lilla kärlek!

Imorgon ska vi ta en tripp till stranden och sen ska vi hälsa på/våldgästa fler som vi inte sett på länge, vare sig dom vill eller inte!

Glömde kameran hemma (i, know) men jag ska ta kort med mammas kamera och i morgon kommer jag lägga ut några härliga sommarbilder, håll utkik!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0