Lata dagar!

Vad det är härligt med semester, lata dagar med inga måsten, bara en massa mys..
Vi kom hem från Stoffes föräldrar som bor i Forsmark igår, dagarna där har vi fiskat, varit på loppis, fiskat, besökt Järnvägsmuseét i Gävle..och bara varit.
Har hunnit med att tatuerat mig igen, den här gången blev det en fjäril på foten, den blev så snygg och bildbevis kommer så fort den läkt!

här kommer lite bilder:







Vi två!


Älskade kotte!


Det nappade!


Min stolta lilla kille fick den första fisken!


På järnvägsmuseét fanns det ett mini tåg, gissa om det var populärt? Milo åkte 3 gånger..
Första turen fick pappan åka med´..


..sen ville han åka själv minsann!


På museét var konduktören ruskigt lik milopappan!


Det fanns mycket för barnen att klämma och klättra på .-)


Oj, vilka såpbubblor! Behöver jag säga att barnen var tokiga i dom?


:-)




Nu ska jag gå och mysa ner mig i soffan, det blir film och popcorn, kram och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

GU' SÅ FINA ACTION-BILDER!!!!!

Jag har aldrig varit på Järnvägsmuseet!Namnet låter inte kul, men nu ser jag ju att det ÄR kul :)

Puss och kram!

/ Mamma

2011-07-27 @ 02:13:36
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/
Postat av: britta

BULBBLOR! =) fina bilder

2011-07-28 @ 12:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0