Söndag igen!

Oj, vad veckorna går fort! Jag har varit hemma sjukskriven i 2 hela veckor nu, imorgon jobbar jag ett kortispass på !3! timmar, skönt med en mjukstart :-)
Ryggen då? Det känns att den sitter där, det värker till och från, speciellt då jag stått upp ett tag, så sittpauser kommer nog behövas ett tag innan den mår helt bra igen..

Igår var hela familjen ut på lite äventyr. Först åkte vi till min syster och hennes familj i Östhammar, hon har två grabbar som är jämngamla med Milo, behöver jag säga att ljudvolymen skulle kunnat krossa glas? Men som jag sa till Mikaela: Skrattande barn betyder glada barn och glada barn betyder glada föräldrar.
Vi åkte upp till stallet, Milo har tjatat som en tok om "bling-bling-flingan" och "bruno som heter A-a-a-miss" och hur han ska mata dom med mojötter ;-)
Tror ni han vågade? Nix, han stod på lite lagomt avstånd och kastade in mojötterna i hagen samtidigt som han sa: "passa"..ha ha, vad han fått det ifårn vettetusan!

Igår innan vi åkte satt Milo och lekte på sitt rum, jag och Stoffe stod i köket, Milo kom och sa: "pappa, bara du får säga Fy faaan, jag får bara säga "Fy bubblan" istället.. Knasbollen!

Efter stallet åkte vi till Öregrund för att gratta Milos morfar som fyllt år, morfarn bjöd på lunch och fika och såklart en massa bus! Tack för det, Milo somnade direkt när vi satt han i bilen, apropå bilen, vi har köpt ny bil, wihooo! ..och apropå köpt så har jag fått en ny kaffemaskin, kaffemaskinernas rolls royce!

Idag söndag ska vi in till stan för att fira Milos farmor som gått och fyllt år hon med, kommer bli kul att träffa Stoffes släkt igen :-) Åker in lite tidigare för jag har hittat en klänning jag är dökär i, tanken är att jag ska ha den på mammablogg galan i början på maj, längtar!!

Det var allt för nu, tar med kameran till stan, lägger ut bilder senare!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0