Första advent!

I söndags var det första advent, vi bjöd över några vänner på lite mysfika, bjöd bla på Blossas 2011-glögg, av mig får den bara betyget godkänd.. jag värmde på saftglögg till mig ist!
Såklart fanns det pepparkakor och ost, jag hade också gjort en jättegod röra av blåmögelost, phiadelfia och vipsgrädde, den var så god!

Vi har verkligen haft tur med sjukor och sånt, peppar peppar..Milo har inte varit sjuk på väldigt länge nu, förutom en snorig näsa då;-)
Men ingen krupp kan det vara så att den som vuxit bort eller så har den helt enkelt bara förstått att den inte är välkommen här!
Idag är lillfisen hemma från dagis, han var dålig i magen igår, men inget mer än så, åt som vanligt bra och nu på morgonen verkar magen må mycket bättre!
Idag är det riktigt tråkigt väder, det regnar! Hoppas att det hinner komma en massa snö till jul iaf!

Få se vad vi hittar på för innebus idag..



På fredag har vi på gården hyrt lokalen, då ska det dukas upp för fest!
Kommer bli sjukt trevligt och jag hoppas att alla kommer.. vi har hyrt en karaokemaskin, kanske borde
dela ut öronproppar till dom som bor i samma hus som lokalen ligger i?

kram kram/ Milomamman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0