Skansenbesök!

Nu var det längesen, det har varit och är fortfarande lite småjobbigt med saker som händer runt mig, därför har jag inte alls varit sugen på att skriva..

Igår lördag var vi och ett par grannar och deras lilla son, och ett par till på Skansen. Dagen bjöd på strålande solsken, och den här gången visade sig både vargarna och björnarna.
Vi strosade runt bland djuren, såklart fick lilleman åka karuseller, vi åt supersmarrig lunch och köpte nybakta sockerbullar innan vi begav oss hemåt igen..en perfekt dag på Skansen!


Fina vi!

Kan inte låta bli att tycka väldigt synd om b.la. älgarna, har ni sett vad liten "hage" dom tvingas bo i?

Björnarna showade ordentligt för oss, dom plaskade i plurret och skojbråkade precis framför glasrutan, häftigt!

Otroligt vackra djur!

Ungen åkte väl flygplanen en sisådär 4 gånger..

Grannarnas gobit, Charlie!


<3


Bullar är gott!

Vackra, underbara lilla människa!


sötnöt!

Ungefär så såg vår sköna dag på Skansen ut, en perfekt lördag!
på kvällen kom 2 partypinglor hit och vi drack lite gött och sen drog vi in till stan, Flurran.. Aldrig mer ska jag iaf gå ut i skor jag inte är säker på jag kan dansa i utan att det känns som om jag stoppat dom i en köttkvarn dagen efter!

Sen jag skrev sist har vi haft kräftskiva på gården, det var kul och jag tror nog det slogs någon form av rekord för nästan alla var med!


Resterna efter skivan..

grannens hund festade loss bland spilld tårta :-)


Älskade unge!


Hoppas ni haft en lika mysig helg som vi haft, kram!

Kommentarer
Postat av: Milo.Mommon

:)

Det ska bli VÄLDIGT spännande att höra Milo återberätta besöket på Skansen!!

Puss och kram!

/ Mamma

2011-09-12 @ 00:46:19
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0