Happy monday!

Hej mitt på dagen!

Milo och jag sitter i skrivande stund på balkongen i solen, jag njuter av en god latte och milo av en pinnglass:)

Jag började dagen med en skön, rask promenad med ungen i vagnen och spotify i öronen, 7 km och milo var så duktig, satt så snällt i vagnen (som han egentligen är för lång för;)

Imorgon ska jag först till ARB. Förmedlingen och sen ska jag göra en ögonfransförlängning, wieee!
Och på onsdag fyller jag inte bara år, ska även på en jobbintervju, åh vad jag vill ha det jobbet, wish me god luck!

Nu ska milo och jag ut och fortsätta njuta av det härliga vädret, ska städa och fixa lite på vår uteplats, gamla och trasiga leksaker ska slängas, så vi får plats för nytt;)

Vet någon förrästen vilka blommor man kan plantera ute nu, som överlever kalla nätter? Påskliljor vet jag, finns det fler?

Over!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0