Samma lika..

Hej!
Har varit väldigt dålig på att kika in här, och tyvärr kan jag inte lova att jag kommer bli bättre på det.
Ang. Vikten ligger jag kvar på sammanlagt -6.3 kg, har legat lite på latsidan och en mildare men dock väldigt långdragen form av magsjuka har gjort att jag liksom kommit av mig. Men nu är det vår och jag känner mig faktiskt full av energi, kan ju inte bli bättre!

Har I vanlig ordning knäppt en del bilder, så idag blir det några till inlägg:) får passa på när lusten finns här!

Kram


Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Oh, fina krokusar och bra skärpa i bilden också. Har Knivstas krokusar fått snö på sig? Här i Öregrund har vintern börjat om. De' e' bara att bryta ihop och komma igen :)

Puss och kram!

/ Mamma

2012-04-01 @ 23:36:59
URL: http://oregrundarbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0