Singel!

Hej! Var nyss in på blocket och såg en annons för "mötesplatsen.se" blev nyfiken på vad det fanns för folk registrerade där, kanske någon jag jag känner? Ett klick senare befinner jag mig i en djungel av singlar, och nästan direkt dyker det upp några kändisar!

Nr 1: jag hade för några år sedan en vit ektorp soffa, denna man somnade i fyllan och villan just där.. Blev tydligen lite smått nödig på natten och var kanske aningen för överförfriskad för att kunna ta sig upp, min vita soffa gjorde han om till en "batik mönstrad soffa", det var singel nummer 1..

Nr 2. Råkade svälja sin egen förlovningsring, även han, i fyllan och villan.. Undrar vad förklaringen till frugan blev? Hur som helst tyckte hon tydligen att denna ringslukare inte var något att ha..

Nr 3: är en riktig snål en, vem gillar en sån?

Inte undra på att dessa 3 fortfarande är singlar;) äh, skämt åsido, så länge man inte partajar, köper något dyrt smycke, eller går på dejt och räknar med att bli bjuden, så är nog dessa singlar helt ok;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0