Facebook del 4

För alla oss som har ett Facebook- konto har det väl inte undgått att det finns en grupp vid namn "hästar finns inte".
Det som kanske började som en kul grej , har ju helt spårat ur, och de som ftf klickar gilla och på så vis stödjer denna sjuka grupp skulle enligt mig kunna liknas vid respektlösa, idioter med alldeles för mycket fritid..

Visst jag kan säga att jag tyckte det var kul.. I början, och ja, även jag har gillat vissa av inläggen som gjordes i början.

Vad är det för nöje med att ta sig in i hagar och klottra på hästarna, och sen vet jag inte vem är mest sjuk i skallen, den som lägger ut bilder på döda/skadade hästar och skämtar om det, eller de som klickar på "gilla".

Som sagt, alldeles för mycket fritid..
Och alldeles för lite innanför pannbenet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0