Snorreborren?

Gokväll!
Vaknade med känslan av att någon slog mig med en slägga i huvudet och dansade riverdance på min livmoder, låter lika otrevligt som det gjorde ont!
Ibumetin blev mitt halleluja moment, Guds gåva till kvinnan:)

Hur säger man till en sjukt leksugen 4 1/2 åring som mer eller mindre har upptåg och lekar planerade för hela dagen innan han knappt hunnit vakna att "Mamma har ont, vi får leka senare hjärtat".. Nej precis, det gör man inte,..

Miloungen har börjat bli väldigt intresserad av siffror och bokstäver så det och legobygge underhöll vi oss med på fm, hur stort är det inte att kunna skriva sitt egen namn, duktiga kotte!

Inom kort kommer det till Milos stora förtjusning få flytta in en kisse hos hos, Milo har bestämt namn, snorreborren och Sean banan står högst på listan, hmm jag kommer inte gå med på det, tyckte det var nog pinsamt att ropa på vår förra katt, katten korven..

Här är listan på kattnamnsfaviriter à la Milo:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0