Vad hände?

Godmorgon!
 
Vad tusan hände?
Drog av ett pass på 1 timme på crosstrainern hemma igårkväll, tog en dusch och sen..pang.. förkyld!
Nej, inte nu, sjukt ovälkommet då vi är barnlediga i helgen, hade ju hoppats på att hitta på något. Med lite tur försvinner det lika fort som det kom!
 
Vill ut och svänga mina lurviga med någon partypingla, få se hur det blir med det nu då..
 
Milo är hemma med mig idag, både han och jag har sovit sisådär, jag snorig till 1000 och ungen med drömmar och prat-i-sömnen,  vi ska ner till bibblan och sen blir det lunch på fiket:)
 
Ska köpa hårfärg, vill lägga i en röd toning i håret för få lite mer effekt, tror det kommer bli görsnyggt!
 
..och så några egopics..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0