Högsta betyg

Stockholmslimpa, eller hästlimpa som brödet jag bakade idag fick det högsta betyget ett bröd kan få, "det godaste brödet jag någonsin ätit mamma"!

Det är hur gott som helst och gjort på filmjölk, dinkelmjöl och en massa olika nyttigheter såsom tex rågkross och vetekross, linfrö och russin, riktigt gott!

Minimänniskan som precis som jag vaknade dötrött redan i morse somnade kl 7 och läggningen tog ungefär 4 min, nu ska strax pappan och jag plocka fram lite fredagsgott, morot/gurkstavar och blomkål med 2 olika sorters dipsåser:)

Trevlig fredag, kram!


Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Men oj, den limpan ser hur proffsig ut som helst! Att du kan sån't, Mia! Du har nog ärvt ditt mat- och baklagningsintresse av din mor :) Not!

Kram!

/ Mamma

2012-02-11 @ 10:22:07
URL: http://oregrundarbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0