Kärlek!

Kärlek vid första ögonkastet existerar!
Inte nog med att det hände på "rådan" i fyllan & villan för ganska precis 8 år sedan när jag för första gången träffade min bättre hälft, Christoffer.

I Köket står mitt fina, nya svarta attract motionsband & jag är kär, kär, kär kääär!

fredagkvällen hos oss ser ut så här:
Ungen sover sen kl 19, pappan ligger i soffan och kollar på film, äter wasabinötter och dricker en corona med en limeskiva i, och här sitter jag och "multitaskar" kollar på the voice Sverige och spånar igenom en del bloggar:-)
Jag är trött som få, har varit vaken sen halv sju imorse och har haft mensvärk från helvetet, men nu börjar det ordna upp sig 5 ibumetin senare..
Ska strax krypa ner under täcket med min vetekudde på maggen och bara vara.

Kram & god natt/ Milomamman

Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

"Bara vara", va're, ja!

Lägg in den här YouTube-videon på din blogg nu'rå :)

Jag lyssnade på Rootvälta på Reggaesplash på Skeppsholmen i somras. Så jäkla bra de är!

http://www.youtube.com/watch?v=MxRO01phKq0



Puss och kram!

/ Mum

2012-02-04 @ 13:11:14
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0