beroende nr 43

Fredagen har snart nått sitt slut, det tackar jag för, längtar efter kudden men känner väl inte riktigt för att lägga mig kl 20 en fredagskväll.
Milo sover, mitt enda sällskap är Marabou´s 70% premium choklad med smak av kokos, jösses vilken goding!
Pröva inte den om ni inte är beredda på att skapa ett nytt beronde..


Imorgon är det dags för städ dag här på gården, jippiee, eller inte;)
Idag har Milo, och liiite jag, varit barnvakt till Charlie, en fantastiskt glad och genomgo unge i sina bästa år. Milo älskar verkligen att se efter dom mindre och han hade hela tiden stenkoll på lilla Charlie så han inte skulle ramla eller sätta nåt i halsen, min duktiga lilla kille!

I slutet på maj vankas det kryssning med ett par snygga brudar, gosh vad det kommer bli kul, Cinderella baksmälla snart ses vi igen!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0