Bff!

Hej!
Har just tränat och ätit lunch, träningen går riktigt bra och jag är förbannat motiverad!
Jag har satt upp ett mål, ett datum och jag tänker gå in för detta helhjärtat, spännande att se vad för resultat jag kan åstadkomma tills tiden är ute!
En sak har jag lärt mig om mig själv, och det är att jag orkar mer än vad jag tror.

Nu väntar jag på att jag ska må bättre ute, allt pollen ställer verkligen till det för mig.
Jag ska köpa gymkort, men som det är nu kan jag faktiskt inte ens ta mig dit:/

Tur att jag har min bästis crosstrainern hemma!

Dagens blev 60 minuter i hög hastighet på bästisen, 130 situps och plankan, nöjd och svettig tjej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0