Dojjor och hoppeg(t)ossar!

Hej!
Igår var vi in till Uppsala en sväng på förmiddagen, har äntligen blivit stolt ägare till ett par ordentliga springskor, dom var toppen..och apsnabba!
Har dessutom den grymmaste spotifylistan, perfekt!

Blev lunch på Max, till Milos (och pappans med för den delen) stora förtjusning fanns där en hoppborg:)

Idag tog milot och jag en "sovmorgon" och gick inte upp ur sängen förrän 7.30, gav ungen frukost och sen ställde jag mig på crosstrainern i 50 min, en helt perfekt start på denna blåsiga och ganska gråa måndag!

Har just kommit in från en pw, nu ska jag lägga mig i sängen och glo på tv, godnatt!
 Kram!










Milo är verkligen sämst på att lägga strumpor i tvättkorgen, iallafall båda två, då blir det såhär...ha ha



Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Hahaha! Stoffe i hoppborgen :)

Kram!

/ Mamma

2012-05-29 @ 01:47:08
URL: http://oregrundarbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0