Måndag!

Idag och igår trotsade jag den fortfarande svullna och ömma förbannade vänsterfoten, igår morse innan frukost stod jag på crosstrainern 48 min och 40 min pw på kvällen, och samma sak idag. Det är ju helt sjukt vad härligt det är att vara utomhus nu, hela Knivsta har blommat och det är så fint!
Det märks på vårat glasbord, torkade bort hur mycket pollen som helst i morse... Och lika mycket på eftermidda'n..

Inte konstigt att jag mått som en påse oslipade, ruttna skridskor?
Att vakna på morgonen och ta min pollentablett har blivit något av ett halleluja moment;)

För övrigt tror jag att tanten under oss blivit helt galen, hon har någon form av "tala-i-tungor"-möten varje måndag, och det predikas och ropas på både gud den allsmäktige och någon som kallas för Jesus, högljutt!
Men ikväll måste din slagit någon form av rekord, dom hade dom tagit dit någon ny "predikar-gubbe", och som det predikades!
Herregud, det lät som om det pågick någon form av olaglig exorsism..

Over and out, kram och godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0