Mitt barn..

... Och andras ungar!

Att många föräldrar tänker så, medvetet eller ej, är spikat.
Vilken förälder sätter inte sina barn först?

Men personligen blir jag sjukt irriterad och putt när barn, bara för att dom är yngre kommer undan med saker som faktiskt inte är ok alls, men det gör inget för dom är ju faktiskt små och söta.
Kom igen, Det är ok att höja rösten och bli arg..Allt är inte gulligt och pluttigt!!

Jag har svårt att säga till andras barn, naturligtvis tycker jag att det är inte mitt ansvar när det är en förälder i närheten, men eftersom ingen annan verkar tänka så, utan mer än lätt säger åt andra barn än sitt/sina egna, tänker även jag börja med det..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0