Långhårig igen!

Gokväll!

Är i öregrund hos mamman och pappan, har både ett prov och ett uppdrag i psykologi som ska lämnas in i morgon, jag kände att jag verkligen behöver sitta i lugn och ro:)

Idag har jag blivit ägare av 40 cm längre hår och aningen plutigare läppar, och som vanligt är jag supernöjd, rekommenderar er som också tänkt tänkt tanken att använda fillers att gå till svenska hudvårdskliniken i Uppsala.

Gahh, egentligen har jag ett kapitel kvar att läsa i boken inför imorgon, men satan vad trött jag är, håll tummarna tillsammans med mig att frågorna enbart handlar om det jag hunnit läsa, ok;)

Miloungen ringde när jag var på väg till öret;
-mamma, jag har en lös tand!
Hoppsan, visst är väl det extremt tidigt?
Har är ju bara 4 1/2 år..

Kram och godnatt från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0