Åhejåhå!

Detta har jag och Milo pysslat med på fm, vikt, sorterat och packat de saker vi fått ihop hittils, säger bara wow! Så mycket bra och välbehövliga saker ni skänkt:) ..Det här bara en liten del av det som vi fått in totalt, En vän har även hon hämtat upp nödvändigheter och har de sakerna hemma hos sig, och idag under em väntar jag 3 st som kommer med mer saker.

Ska bli så kul att åka och överlämna allt, tusen tack till er som bidragit!

Pratade med personalen på Grottan idag, och dom är såå redo för leveransen!

..Men jag tror nog jag behåller ungen ;)

Lite OT här kanske, men ungen tappade sin andra tand idag, han ville gå och lägga sig redan nu, tandfen ni vet ;)
 
God fortsättning på det nya året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0