Sovmorgon

Godmorgon!

På citronvägen 75 har vi alla tagit en välbehövlig sovmorgon, jag tassade upp först, strax efter kom Milo upp, pappan sover än.

Ungen ligger under täcket i soffan och tittar på barnprogram och jag dricker morgonkaffet och surfar runt på nätet för att söka inspiration till Milos rum. Det är verkligen inte lätt att möblera hans långsmala rum, tanken är att det ska flytta in en loftsäng där han får plats med ett skrivbord under, och en liten soffa där han kan sitta med sina kompisar. 
Hittade denna på ikeas hemsida, den skulle kunna funka 👍

Någon som är intresserad av att köpa en vitmålad skolbänk? Ni vet en sån där gammal där sittbänk och skrivbord sitter ihop, köpte den för 600kr, men kan tänka mig gå ner i pris, kom med skäligt bud vettja!

Strax ska killarna åka in till stan, Milo ska handla gubbar till infinity för pengarna han fick i julklapp. Jag ska ta en promenad på löpbandet, en skön start på dagen 👍

Kram kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0