Underbaringar

Men hej! 
Båda mina pojkar har gått och lagt sig, jag tänker sitta uppe en stund till, kom på att jag ska leta efter en julklapp på nätet till Milo och boka en tid för piff hos Åsa på skincare. Den här tiden på året brukar jag besöka henne så nu är det dax, för att bli fin får man lida pin 😄.
 
Måste berätta om igår, det var så välbehövligt och nu är mitt energiförråd påfyllt.
Jag tror inte det undgått någon att jag är hemma sjukskriven efter att jag ramlade med cykeln den 10/11, igår ringde läkaren och jag blev sjukskriven till den 18/12, det är riktigt riktigt supertrist att vara sjukskriven fast man inte är sjuk, att bara vara hemma, inte träffa andra vuxna eller inte kunna göra något kul.
 
Så när den ena av dom på bilden nedanför ringde igår och sa "var klar och hungrig kl 19", då såg jag till att vara klar och hungrig kl 19, blev så glad!
En middag på stationen med 2 av dom bästa jag vet var precis det jag behövde ❤❤
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0