gästbloggare & black friday

Godmorgon!
Milo har just gått till skolan, jag ligger i soffan, på bordet står en kopp te som strax ska avnjutas. Kan ju passa på att tipsa om Ica i love eco med smak av havtorn/hallon/blåbär/jordgubb, så himla gott!
 
Igår frågade Milo mig om han fick göra ett inlägg i bloggen, vilken bra idé!
Så varje fredag kommer han att få göra ett inlägg 😄.
Det ska bli superkul och spännande tycker jag, jag kommer inte rätta honom eller säga vad han ska skriva.
 
Black friday närmar sig, alla vi som gillar att shoppa vet vad jag menar 🙊.
Jag som älskar make-up blev hyfsat glad när jag såg att bla cocopanda startat sin rea redan nu, alla produkter av mitt favorit-märke nyx var nedsatta.
 
önskar alla en fin dag ❄
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0