Olyckan

Godmorgon 🌾
Fredag igen, vad fort veckorna gÄr!
Enligt min granne Àr det fÀngelsestraff för dom som inte kollat pÄ serien "skam", sÄ det Àr min plan idag.
Jag kan ju inte sysselsÀtt mig med sÄ mycket annat Àn att vara parkerad i soffan pga mitt skadade vÀnsterknÀ tyvÀrr, det Àr riktigt riktigt supertrÄkigt och jag lÀngtar tillbaka till jobbet massor!
Det hÀr Àr den roligaste tiden pÄ Äret i butik, julförberedelser och julstÀmningen.. 
 
Jag föll av cykeln pÄ vÀg till jobbet och landade helt och hÄllet pÄ knÀt.
KÀnde direkt att det hÀr gick fasiken inte bra, den smÀrtan gÄr inte att beskriva. Fick panik för att det gjorde sÄ ont och vÄgade inte ens titta hur det sÄg ut.
Stoffe hÀmtade mig, tvÀrtade sÄret och lindade, sen Äkte  vi till ortopeden pÄ nÀrakuten.
Efter röntgen kunde man iaf se att det inte fanns nÄgon fraktur.
Blev sjukskriven och Ă€r det fortfarande😔  knĂ€n kan tydligen ta tid innan det lĂ€ker ordentligt. Det Ă€r ftf vĂ€ldigt svullet, vĂ€rker och det har samlats vĂ€tska runt knĂ€skĂ„len, idag ska jag ringa vĂ„rdecentralen för en remiss till ackis.
 
Men tur iaf att jag inte slog i huvudet!
 
Psst.. idag kommer Milo göra ett inlĂ€gg hĂ€r, hĂ„ll utkik 🙈
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0