god natt lilla världen!

Ja, precis, godnatt!

Jag är trött, Milo har krånglat ett tag nu på nätterna. Ibland händer det att han kommer upp ca 5-6 ggr per natt, han är inte ledsen eller så, utan han vill nog bara se att vi ligger i sängen där vi ska, och så vill han ju såklart pussas, kramas och mysa lite medans vi bär tillbaka honom. Jag är en människa som behöver mina 8 timmars (helst oavbruten) sömn varje natt, annars blir jag så trött...så jag hopas att det är en fas som går över snart!!

Idag har jag och Milo bakat christmas cupcakes, min lilla hjälpreda älskar att få vara med i köket och "vipsa" ha ha, inte så svårt att lista ut att det betyder....fanfar....just det: vispa :-) Eftet baket åt vi lunch och sen sov Milo en stund, egentligen skulle väl jag ha passat på själv också, men jag pysslade hellre och slog in lite julklappar. Sen var vi ute en sväng på em och skulle åka pulka, men då var plogbilen ute och den var sååå läskig förstår ni...så det var bara att vända på klacken och gå in igen!
Hmm, hur kommer det sig att en skop-och-maskin-galen-nästan-två-åring blir rädd för plogbilen? Borde ju vara himmelriket att få se den på nära håll.
Sen gjorde vi inte så mycket mer, mös mest hela kvällen innan det var dags för Milo att sova för natten (eller tills han kommer insmygandes för att se så vi inte har rymt)..

Nu ska jag slänga mig i sängen och sova, i morgon efter jag lämnat Milo på dagis ska jag in till stan och handla julklappar till själv:-) Ha ha, inte dumt alltså!

För övrigt måste jag väl säga att min lilla kille är så duktig på att prata, pratar 4-ords meningar rent och han är den mysigaste, tokigaste, pussigaste lilla gubbe jag vet, och han är min :-)

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Mojmoj

God kväll i bloggosfären :)

Ska bli sköj att få träffa Milo (med bihang: mor och far) på juldagen.

Puss & Kram

2009-12-22 @ 20:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0