Snart är det juuul igen!

Jag tycker det är jättemysigt att det snart är jul! Och det är så himla vackert ute med all snö!
Längtar efter att få träffa alla fina man håller varmt om hjärtat, ska bli så roligt!

Milo har varit på dagis idag, det var skönt, för då hade vi tid att sitta och slå in alla klappar i fred, sen åkte vi och handlade så nu är det inget vi behöver göra innan vi åker i morgon, så bra så!
Sen har vi varit i Uppsala och hälsat på Stoffes Mormor en sväng, efter det åkte vi hem och åt middag, idag blev det kokt julkorv, potatis och senapsås...mimsfillibabba!

Milo hostar fortfarande jättemycket stackarn, igårkväll kräktes han för att han hostade så mycket :-( och nu på kvällen kräktes han igen... det är väl kanske iofs. bra tt han kräks, för då kommer ju slemmet upp.. men jag tycker synd om han och hoppas verkligen att det går över snart, han har ju hostat så himla länge nu plutten!!

Gick över till Sara & ivan en sväng på en"kortsemester" från grining sambo och gnällig son, ha ha, ibland är det skönt och nyttigt att få lite egentid även om det så bara gäller en kort stund. Fick med mig en burk med inlagd lax, den ska vi smaska på julafton, tack snälla ni!!

Nu ska jag gå och packa och slå 2 st klappar jag glömde tidigare!
Hoppas inte det blåser så mycket i morgon, det skulle vara mysigt att åka över till Åland och äta gott och handla lite i taxfreen:-)

Kram & God jul önskar vi!

Kommentarer
Postat av: sara

Hehe...glöm inte att skryta extra mycket om laxen =)

Och påpeka att ni gjorde den utan recept och att ni tyvärr glömt bort!

Hoppas att ni får en riktigt underbar jul...

Massa kramar från oss!

2009-12-23 @ 11:55:04
URL: http://sarakrezic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0