hmmm

Surfade runt bland lite bloggar och kom då in på "paow´s" blogg..hittade den här texten på hennes sida, dock är det inte hon själv som skrivit texten, tror det var någon av hennes många läsare:

"visst, alla invandrare i Sverige är absolut inte sjuka. Men det är mer vanligt förekommande att det är MUSLIMER som gör sånna här typer av dåd än någon annan! Och vafan ska jag behöva lida av det för?! Är detta tacken för att man har låtit dom komma in i vårat land, varit allmänt open minded, byggt moskéer och gett utbildning?! näfyfan. satans otacksamt. Nu har jag fått nog. Jag har aldrig sagt detta förut, men helt seriöst, jag vill inte riskera att familj, vänner, barn etc. sätts i fara för att man ska vara rädd att trångsynta muslimer ska spränga upp andra för att vi har soldater i Afghanistan. Vi verkar ju uppenbarligen inte gå så bra ihop och visst är det förbannat synd att andra muslimer smutskastas pga. av ett fåtal extrema. Men what can i say, too bad…livet är inte rättvist och ni har ett eget land. Det är då absolut inte mitt fel, eller mina svenska vänners fel heller och ett helt land ska inte behövas dras ner pga. en religion vi inte ens använder oss av här!! Ut."

Vad tycker ni, och hur resonerar ni kring terroristattacken i Stockholm i lördags, och tror ni att svenska folket hade röstat annorlunda om det hade hänt innan valet???

Jag vet inte alls vad jag ska tycka, förutom att det är sjukt obehagligt att det faktiskt har hänt i Sverige nu, måste väl nästan understryka att det INTE är jag som skrivit texten..

Hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0