Gäsp

Nu är jag trött, ska strax krypa ner under täcket. I morgon kommer Milos mormor & morfar hit och ska äta middag med oss, ska bli så mysigt, vi ses ju inte så ofta :-(
Milo har pratat om att han ska skrämma moffa : "buuuuu moffa" ha ha!
Jag har äntligen beställt tid för färgning av håret! Det ser jag verkligen fram emot, den 23/2 är det dags:-) Jag har ju varit blond i stort sett jämt, så det ska bli kul att prova på nåt nytt. Senare ska jag sätta i löshår med:-)

Idag var vi ute en sväng på fm, men det var så kallt så Milo ville gå in. Vi åt lunch, sen var det sovdags för lilla herrn. Efter vilan gick vi ut och träffade Fia & Milton...och som vanligt hamnade vi på fiket, drack varm choklad:-)
Barnen busade som två tokar..ha ha, tur att det nästan var tomt där ;-)
Sen gick vi till gymet och väntade tills Stoffe tränat klart och åkte hem med honom. När  vi kom hem tränade jag, riktigt skönt, och bekvämt att kunna göra det hemma framför tv:n :-)

Sen åt jag middag, grabbarna åt medans jag tränade. Sen kollade vi på halv åtta hos mig och nu sitter jag här.
Ska verkligen gå och lägga mig nu, är så sjukt trött....

Har inga bilder att lägga ut idag heller, kanske imorrn?

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0