Bloggerian bloggera...

...lovade att blogga varje dag...men hur enkelt det än låter så orkar jag verkligen inte vissa kvällar, för det är Milo somnat jag sätter mig här vid datorn, så ni får helt enkelt nöja er med att jag försöker skriva varje dag;-)

Jag är fortfarande trött sen i lördags, jag och Fian var ute och svirade på flurran, 7kt kul!!
Stoffe, jag, Milo, D, Fia och Milton åt middag här, vi bjöd på timjan klyftpotatis gjord i ugn, oxfilé, tzatziki, beasås, och sallad med färska champinjoner, alltså, det var gudomligt gott!
Jag hade gjort en annanaspaj till dessert, men alla var så mätta..
Sen satt vi här och förpartade lite och spelade ett spel ocm heter tabu, man skulle förklara ett specifikt ord för sin medspelare utan att använda vissa ord (krångligt va?) ha ha, vi hade roligt...men jag undrar fortfarande hur en semla blev till ett pepparkakshus ;-)

Vid 22.30 fick vi skjuts in till flustret, det var jättelite folk då, men det kom fler senare!
Träffade på en vän från Öregrund där med, vi har inte setts på länge så det var mysigt att träffa henne:-)

Vi fick sjuts hem från uppsala av en kompis till Fia, skönt att slippa taxi.

Var väl hemma runt 03.30, vanligtvis brukar jag ha sovit ca 5 timmar då så jag var rätt sliten när jag gick upp 08.30..men men det kostar att ligga på topp säger man ju!

Idag är Mitt hjärta på dagis, inte en tår när jag lämnade han till bästaste fröken M, det kändes så bra!

Nu ska jag gå och pyssla lite.
Må så gott alla söta!

Ha ha, toker hittade mina gamla glasögon, dom var ju riktigt roliga!

"milo potter"

försökte gömma sig för mig när jag skulle byta blöja.. men fastnade visst, inte kul inte ;-)

Mammas diadem är fortfarande en hit att leka med!

kolla pappa kan oxå!!

Nu får inte pappa låna mer ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0