Min lilla hjälte!

.. sitter jusst nu i soffan och kollar på disney playhouse, toppenkanal! I tisdags var vi till vårdcentralen men Milo, han hostade så mycket så ingen av oss kunde sova, satt uppe med han på balkonegn och i soffan... det var Stoffe som fick gå med Milo, för i rummet brevid var jag själv och träffade en annan läkare... både jag och Milo fick Coccilana mot jävlig hosta!
Dessutom togs det ett halsprov på den lilla....halsfluss...igen :-( Kåvepenin... efter att ha ätit det i 6 hela dagar...kom febern...39.6...värdelöst...ner igen till vårdcentralen...kåvepenienet har inte gjort någon verkan alls...fortfarande väldigt röd och svullen i halsen...ny medicin...amimox... den vet vi funkar! Så nu jäklar ska alla sjukbaciller DÖ!!! Stoffe åkte till jobbet en sväng i morse...han kommer hem strax och då ska killarna köra mig till jobbet...har inte tid att vabba, så det får Stoffe göra ist!

Själv har jag förbannat ont i mitt vänsteröra, har inte ens kunnat sova på det inatt....näsan är täppt.... och huvudet snurrar.... men va faaan, vila får man ju göra i graven verkar det som...
Imorrn är jag iaf ledig, då blir det jag som får ta mig ner till vårdcentralen....skulle vilja höra att det bara är en stor jävla äcklig vaxpropp i örat...men det kan jag nog fetglömma!! aj aj aj :-(

Nu ska jag gå och fösöka styra upp mitt fejs...Skulle man se ut som jag gör nu på jobbet... då skulle det inte bli några skinkor sålda ;-)

Over and out!

Imorrn kommer jag skriva mer och lägga ut lite nya bilder min lilla sjuka hjälte som förhoppningsvis, med tanke på hur mycket han varit sjuk som barn redan...kommer bli världens friskaste tonåring!!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag är hemma på dagarna, så behöver ni hjälp med att ta hand om sjuklingen så är det bara att tjoa till. Krya på er!



Jag och Gurra ligger nerbäddade med feber och kollar på Star Wars...

2010-10-19 @ 09:33:16
Postat av: Sara

Men vad är det med dessa sjukdomar =( stackars er!

Hoppas att ni mår bättre och att ni slipper sjukdomar på ett tag sen.

Krya på er och massa kramar!

2010-10-19 @ 10:33:05
URL: http://sarakrezic.blogg.se/
Postat av: Milo-Mommon

Åh, jättetråkigt med ont i öron och hals.

Jag tror Milo ärvt sina skumma halsmandlar från din sida, Mia. Vi har mycket sån't i släkten.

Pussa den Lille från mig!

Jag ska skicka ett fint kort från Göteborg till Milo.



Puss och Kram!

/ Mamma

2010-10-19 @ 18:18:04
URL: http://modochlust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0