Hej!

Som alla ni säkert redan sett och förstått, var det längesen jag skrev.. har inte gjort något särskilt, därför inte heller bloggat, som jag skrivit förut tycker jag inte det är någon mening med att skriva om jag inte gjort något, hur kul är det att läsa om ingenting alls!?

Har ju iofs fortfarande inte gjort något kul, men mormorn tjatar, så det är väl lika bra att skriva då ;-)
Sitter och lyssnar på" Dynamite med Taio Cruz" med slingmedel i håret, japp, jag vill nog bli blond igen jag!
Blir det inget bra åker jag och köper färgning ist.. Milot är på dagis, jag har jobbat heeela helgen och det har varit så sjukt mycket folk, så jag kände att jag viil ha några få timmar för mig själv.. Har så ininorden ont i fötterna, måste nog byta jobbskor...

Här kommer lite bilder då:

Lite suddig... Milo gick till min lilla radio och höjde till max...


...lite väl högt tydligen ;-)

Mammans hjärta!

Finaste!

Hej jag heter Milo och jag har en massa bus på gång..ok!

Mormorn...ser inte det här ut som William????? Väldigt likt tycker jag...(det lilla man ser)

Nu är vi på väg ut i skogen efter lite svamp..

Kantarellerna lös med sin frånvaro...Milo hittade en flugsvamp!

...och några fina kottar!

Ha ha, milo har inget snickarbälte så pappas skärp fick rycka in...Milo stoppade ner så många verktyg så det fungerade som en gördel... ha ha.. han kunde knappt röra sig:-)

Mitt milo!

Skruttipluttgubben <3

kollar på bompa:-)
Sjukt koncentrerad!

Man kan ju även ligga såhär och kolla på bompa..

Dom finaste blåaste ögonen!

Snip snap snut...så var inlägget sluuut!

Kommentarer
Postat av: Milo

Åh! ÄNTLIGEN nya bilder på Milo!

Ja, faktiskt, han är lik Ville på den där bilden. Inte så konstigt kanske att de har drag av varandra - efter sin vackra mormor, hihihi .... :)



Nu kommer Milo-Moffan att sitta med näsan i skärmen och titta på Milo hela kvällen: "Lill-killen säg"



Puss och Kram

(Ner med fötterna i varmt vatten!)

/ Mamma

2010-09-06 @ 13:12:44
URL: http://modochlust.blogg.se/
Postat av: Milo-Mommon

Meh!

Nu ser det ju ut som det var självaste Milo som skrev kommentaren innan den kommentar jag skriver nu. Mia! Har du busat med "Namn"?



Och, vi vill se fler nya foton på Milo!

Tack på förhand :)

Puss & Kram!

/ Mamma

2010-09-11 @ 13:32:20
URL: http://modochlust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0