Utelek..

Eftersom Milo fortfarande är hemma från dagis gäller det att hålla oss sysselsatta, annars skulle nog både han & jag klättra i gardinerna.
Efter frukost klädde vi på oss och gick ut, vi besökte en lekpark, spelade fotboll uppe vid skolan & vi hittade en koja, den var inte helt färdig så vi sa att vi ska gå dit imorgon för att bygga lite på den, kanske tar med lite varm oboy och smörgås?

Nu sitter han och kollar på film, och här sitter jag!
Borde kanske ta tag i det nytvättade som ska in i garderober och byråer, det får vänta!
Jag har letat efter en ny byrå till Milos rum, en vit. Hans nya säng och bokhylla är vita så det skulle vara snyggast med en vit byrå, nu har jag hittat en med 4 stora lådor för ynka 200:- perfekt, den ska hämtas på söndag.

jag har absolut inget emot att köpa begagnat, varken kläder eller möbler. Overallen Milo har på bilderna nedan är köpt på loppis, en everest från stadium för 75:- tack för det!



Kram kram/ Milomamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0