bebismys!

Hej alla söta!
Idag på em kom sötaste grannen med den sötaste bebisen och hälsade på oss, åh, så fantastiskt mysigt och gosigt...och det mysigatse av allt, han sov så sött i min famn, fina lilla Charlie!
milo tyckte det var så roligt, han hämtade leksaker, och sitt täcke och skulle lixom se till så lillfisen hade det bra <3
"kan jag få hålla" dom var så söta så!


Visst ser han väl stolt ut?

"Mamma, jag tycker Charlie är så vacker" sa Milo innan sovdax, fina kotte!

Mini-Danne & Mini-Stoffe..

Japp, på dagis fick barnen åka lilla vasaloppet, kul idé!

Och såklart var alla barnen vinnare och fick med sig varsin guldmedalj hem!

..Här hemma är allt i sin ordning, förutom att ordet bajs numera förekommer i sisådär arje mening nu istället för tidigare..varannan..
T.om. "manboy" har fått en släng av bajs..."manboy manboy you can call me bajsmäään" ja ja, det går väl över snart antar jag :-)

På söndag blir det kalas, då fyller Milo 3 år, hipp hipp hurra!

Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, så stolt och glad han ser ut, Milo alltså :)

Som en liten 'fabbo'.

Vi ses på söndag! Ser fram emot god tårta och kaffe!

Puss och kram!

/ Mamma

2011-03-04 @ 12:05:07
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0