Energi!

Helgen har bjudit på många go´bitar, i lördags var det marknad här i Knivsta, och igår söndag packade vi in oss i bilen och åkte till Östhammar till min fina syster med familj, barnen härjade så det stod härliga till... och till Milos stora förtjusning även en tripp till stallet, som han tjatat om Bling-bling och Bjuno som heter A-a-a miss, tokroliga ungen!

Jag har börjat äta koffeintabletter, och dom funkar kanon för mig, är mycket piggare, har fått mer energi och summan av det blir att jag är en mycket gladare Mia!

Idag var det måndag igen då, och jag börjar lite senare, har hunnit med ett träningspass och klickat hem några finigar från Nelly.com, måste ju utnyttja presentkortet som låg i goodiebagen från mammablogg galan :-) Om Stoffe säger Ajabaja..då kan jag ju säga att hörröduru, jag har ju faktiskt tjänat 200 kr, resten låter jag vara osagt.... punkt slut!

killarna gick upp lite tidigare, dom har varit och tagit sista fästingsprutan, känns skönt att veta att åtminstone dom är ordentligt skyddade.

Milo snappar verkligen upp och lagrar allt ( och då menar jag ALLT) som vi säger, och säger det ganska precis vid rätt tillfällen.. igår vid middagen: " Mamma och pappa, det här var ju inte dumt" Annars är det mycket " jag älskar dig" som gäller nu, älskade kotten!

I helgen ska jag och Fina-Fian på kryssning, kommer bli sjuuukt kul, jag längtar!

Nu ska jag gå och fixa till mig och sen blir det jobb i ynka 3 timmar, perfekt, då hinner jag hem och pussa godnatt!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0