Mammas hjälpreda

Fredag eftermiddag och jag ligger och slappar en sväng i soffan, har inte suttit en sekund idag.
Milo och jag har julstökat, vår kyl är full med julgott såsom rockyroad, knäck och ischoklad.
Pepparkakor har vi gjort också, behöver jag nämna att ungen åt mer deg än han han kavlade;)

Imorgon har jag tänkt att vi ska till Märsta på julmarknad på fm, och sen blir det Knivsta "city" på em, skulle tydligen vara någon form av marknad/lucia här då, mysigt!

Åh vad jag längtar efter dagen innan julafton, då ska vi till min syster och hennes familj och fira jul, kusinbus på hög nivå, mosters hjärtan!

Nyårslöte då?
Jag har ett solklart, lovar mig själv att inte utsätta mig för nötter, dvs såna som gör inget annat än att bete sig som just en påse nötter, dom går bort!

Trevlig helg önskar vi på citronvägen 75


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0