Puls..

Hej!

Ligger i sängen, kan inte sova, min puls är helt galen. Har en helt vidrig hosta, tog coccilana gör att kunna sova, den hjälpte inte ett smack:/ it's gonna be a long night..

Gjorde Rocky road idag, fantastiskt gott!

Ligger och funderar på "vänner/bekanta & relationer", tänk vad många man har runt sig som inte tillför något gott alls, såna dära energitjuvar som vi så fint kan kalla dom.
Ja jösses, det finns folk och så finns det folk, och så finns det folk som tror dom är lite finare och bättre, och så finns det folk som helt enkelt inte jag vill ska få sno energi av mig, och det är dom som jag i fortsättningen tänker hålla stort avstånd till:)

Bilden är tagen i söndags då vi var på julbord på Rånäs slott, älskade killduo!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0