Kladd!

För första gången på ganska många dagar är det väldigt fint väder i Knivsta, kallt, frost & sol!
Senaste dagarna har regnet vräkt ner och vi har inte direkt velat gå ut, härligt januariväder, NOT!

Med en kille på 3 1/2 år gäller det att försöka hålla oss sysselsatta, och äntligen har han förstått att kladdar man med fingerfärg sitter inte färgen permanent, det går att tvätta bort. Milo har alltid varit en pedantisk liten kille, inte ens som bebis gick det att göra hand/fotavtryck utan att det blev ett sjujäklans liv på han, men nu har han förstått att det går bort, grattis!



Jag är en sån som sparar ALLT han ritar, har en en rejäl hög med diverse konstverk i samligen, kan ju vara kul för han att se när han blir stor?

Kram! / Milomamman


Kommentarer
Postat av: Milo-Mommon

Men då tar väl jag och fotografer alla nya alster nästa gång jag är i Milo-hemmet. Jag har ju ett webbalbum med Milos konstnärliga utveckling.

Kram!

/ Mamma

2012-01-08 @ 17:45:07
URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0