ny dag, nya tag!

Godmorgon!
Jag har repat mig efter gårdagens kalabalik, och ser fram emot en ny dag, med nya tag!
Milo & jag har just ätit frukost, snart ska jag göra matsäck. Vi gör ett nytt försök i pulkabacken idag.
Varm blåbärssoppa och ostsmörgås passar väl bra efter några åk?

Satt och kollade på "gamla" kort och bara mös, det här är några av favoriterna:




Äntligen fredag, ser fram emot morgondagen då jag och Fian ska ha en "tjej-kväll" , vi ska in till Uppsala för en tjejkväll, bio, middag och någon smarrig drink finns med på agendan.

Må så gott!

Kram kram/Milomamman

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Sv: Åh tack!! :O)

Designen på min blogg är supergammal men en ny är på g inom den närmsta veckan hoppas jag! Så håll utkik! ;O)

Hoppas att allt är bra med dig/er! Gör ni nåt kul i helgen?

2012-01-27 @ 10:48:13
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0