Korthåriga jag..

Godkväll!

Har klippt av mig håret, gjorde det när jag tog ut mina extensions och jag trivs faktiskt bättre i kort än långt hår:)

Har ju inte klippt jättelitet, till axlarna ungefär.

Men till sommaren (alltså när den är här på rikt) tänker jag nog sätta i nytt, har lite problem att hitta riktigt platinablont hår bara, hmm få se om vi vän frisörskan kanske kan tipsa om något bra ställe att köpa ifrån, någon annan som vet?

Milo sover, paketen är inslagna och vi är redo för en tripp till Öregrund imorrn, jag älskar Öregrund!

Det var tänkt att jag skulle bjuda er på en hårbild, men det här med att mobilblogga med bilder går inget vidare..

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0