Häj!

 
Jösses vad tiden går, sjukt längesen jag skrev sist.
Har inte haft någon lust helt enkelt.
 
Men nu är jag tillbaka, för att stanna eller för att göra då-och-då inlägg har jag ingen aning om, men en liten kommentar från er som läser gör det roligare att skriva:)
 
Jag har börjat plugga, ja ni hörde rätt, jag Mia Pettersson som tidigare hatat allt vad skola och plugg innebär har börjat studera, jag är väldigt förvånad själv och mer än ofta undrar jag om det är värt det.. jag har aldrig varit med om maken till så mycket strul, är det inte csn som strular med utbetalningar, så är det skolan som strular med information och annat skit, jag lär ju vara gråhårig när jag är färdigutbildad..
För att kunna söka till förskollärarutbildningen saknades det poäng som det så fint heter. Så för att plugga upp poängen har jag läst matte, och håller nu på med psykologi 1, när psykologin är färdig hoppar jag på psykologi 2a och sociologi.
 
En annan "stor" sak som hänt är att jag färgat håret, mellanbrunt skulle det bli, men mitt antagligen väldigt sönderblonderade hår sög åt sig som en disktrasa..och mitt hår blev mer svart än brunt, det är iofs bra, då syns inte alla de grå hår som pluggandet ger mig;)
 
Imorgon ska jag åka till Uppsala, ska bli långhårig igen!
Efter det blir det ett återbesök till Svenska hudvårds kliniken, ska ev göra någon liten korrigering på läpparna och vem vet, kanske ryker "arg-rynkan"?
 
 
Kolla! Satte i hår på denna snygga böna, visst blev det fint?
 
 
Älskade killar!
 
Dags att återgå till pluggeriet, wish me luck!
Kraam!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0