Haft finfrämmande idag!

Vaknade  07.30 idag med snarkandes Milo brevid mig, så mysigt! Gjorde välling, sen gick vi upp och gjorde oss i ordning för dagis. Idag tog vi vagnen, nu vågar man ju inte cykla, skulle aldrig förlåta mig själv om jag ramlade med Milo där bak på cyklen..

Så länge jag inte jobbar funkar det fint att prommenera, när jag börjar jobba blir det knepigare, det tar ca 30 min enkel väg att gå dit!!Jag har krigat med kommunen om att få byta, men det är sådan kö så nu finns det ingen plats närmare, dom har däremot lovat oss en annan plats senast i augusti så det är ju bra.

Medans Milo var på dagis donande jag hemma, plockade ner mer julsaker i lådan och sen la jag mig på soffan och läste nyaste numret av SOLO :-)

Efter jag hämtat Milo på dagis kom en god vän med sin fina familj och hälsade på:-) Vi ses inte ofta alls så det var verkligen jätteskoj att träffa henne! Hon har två busfrön, Amanda & Matilda, barnen lekte och hade kul, och efter dom åkt hem igen gick Milo och sa; Milo kär Amanda...så söt så!

Jag och Camilla pratade om att vi kanske ska åka till Cypern tillsammans bara hon och jag, hoppas det blir av...skulle vara kul med favorit i repris...ja ja lite får vi nog ändra på ;-)

Så här kan det se ut när det kommer två busisar och härjar med Milo på hans rum:


Och så här ser det ut när mamman har städat:

Tre toksöta glin:


Nu ska jag kolla vilken buss som jag ska ta i morgon in till intervjun, vi hörs!
Kram & god natt!


Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för en jätte trevlig eftermiddag det var så kul att äntligen se hur ni bor, och barnen lekte ju jätte bra!!!

Jag har börjat kolla i resekatalogen efter Hotell :-) men ändra på nåt ska vi väll inte behöva göra ;-) What happens in Ayia Napa stays in Ayia napa Ha ha ha ;-)

2010-01-04 @ 20:48:48
URL: http://shoppinggalenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0