Intervjun avklarad!

Min magkänsla säger att jag kommer få jobbet, men vi får se, Dom skulle intervjua 30 pers. till så nu är det bara hoppas att dom andra är "värdon"...mohahaha

Innan jag stck iväg för att bli intervjuad lämnade jag Milo på dagis och sen var det bara att rusa iväg till tåget. Hann med en liten shoppingsväng på stan, hittade en fin ljusbrun tunika på Gina Tricot och Milo fick en bok och en låda med klossar som var nedsatt med 50%, sånt gillar jag!

Stoffe hämtade Milo på dagis idag så när jag kom hem städade jag lite och sen började jag med middagen, det blidde lax med ris och en kall sås, det var gött!

Nu badar Milo, han älskar det!
Förut har han varit väldigt skeptisk till skum i badet, men idag var ju riktigt skoj, han tvättade sitt hår med det....:
(synd att ögonen blev röda :-(   )


Och pappas :-O


Nu ska jag kolla lite smarriga pannacotta recept till nyårsafton.
Vi ska fira nyår med ett par grannar, det ser jag fram emot, kommer bli supertrevligt!!

Hörs imorgon, kram!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilken fin blogg du har skapat!!

GOTT NYTT ÅR.

Kram "pojster"

2009-12-29 @ 18:58:09
URL: http://kristinakrezic.blogg.se/
Postat av: Mia-lott

thanx Poister :-) gott nytt år!!

2009-12-29 @ 19:15:50
Postat av: Mommo

Hej hej!

"Synd att ögonen blev röda".

Nu har jag redigerat fotot på Milo i badkaret och tagit bort det röda. Du kan hämta det redigerade fotot i Milos webbalbum om du vill :)



// Mommo

2009-12-31 @ 11:41:53
Postat av: Milla

Har du hört nåt om jobbet? Hoppas du får det

2010-01-04 @ 20:44:19
URL: http://shoppinggalenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0