Mina fina killar!

Hittade på lite "gamla" bilder som jag tänkte dela med mig av...titta och njut ;-)

... det enda som fattas är knäppningen i grenen på den äldre ;-)    gammal bild från i somras

Christoffer & Milo. Kortet togs någon gång i juli-08. Hi hi, lika som bär & det enda som saknas är väl egentligen knäppningen i grenen på den äldre:-)



Det här kortet på Milo är jag galet förälskad i, blir alldeles varm o gosig när jag tittar på kortet..min  lilla gosgubbe!
jag tycker oftast att svart/vita foton blir bättre än dom i färg...vad tycker ni?

Ha ha, den här bilden har Milos mormor & morfar tagit, sånt pysslar dom med när dom är barnvakt :-)


Sötaste Milo ramlade ute på gården och skrapade näsan lite i somras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0