Mysdag!

Idag tog jag och Milo sovmorgon till kl !10! har aldrig hänt innan, och gissa om jag var förvånad när jag såg hur mycket klockan var:-0

Men det var riktigt skönt att få sova så länge och supermysigt att vakna brevid Milo...även om han inte ska få sova i våran säng egentligen, men imorse när han kom smygandes orkade jag inte gå tillbaka med honom tilll sin säng...
Inget dagis idag, det skulle bara vara vikarier där så idag har vi myst massor mitt lilla Milo och jag:-)
Stoffe kom hem tidigt idag, runt kl 12, han åkte och handlade tills imorgon så nu är det klart iaf.

Burr, vad det är kallt ute! Jag försöker vara utomhus med Milo så mycket som möjligt, men han gillar verkligen INTE den här kylan, efter 5 minuter vill han gå in igen så idag har vi varit inne och härjat hela dagen.. vi har badat, lekt med lego, läst böcker, haft maskerad, och byggt torn med klossar..som såklart lillherrn river med ett stort smile på läpparna!

I dag åt vi kycklingklubba med pommes, bea & grönsallad till middag...sjukt gott!!

Nu sitter jag och kollar på Victoria´s secret fasion show på 3.an, alltså, gud vad snygga modellerna är!!!!

Har inte så mycket att skriva idag, men jag slänger iaf. ut några bilder:

Ha ha, Milo och jag lekte med en kartong, undrar vem av oss som tyckte det var roligast ??!!


...det var nog Milo ;-)


Stackarns barn får ingen egen mat, får äta rester från pappas tallrik...

Såklart han fick egen mat, men han såg hur Pappa gnagde, och såklart vill Milo göra likadant ;-)

Nu ska jag kolla klart på tv:n, skriver mer imorr´n!
Puss & kram och god natt alla!!!


Kommentarer
Postat av: Mommo

Hej hej och gott nytt år till Milo med familj från mommo och moffa.

Ojojoj, så det snöar idag! Mysigt!



Puss & Kram till er alla från

mommo och moffa.

2009-12-31 @ 10:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0