Söndag....

Milo bestämde att det var morgon 07.20...inte helt ok Milo, men det får väl duga. Gick upp och gjorde välling, sen åt vi frukost ihop innan Stoffe åkte till gymmet. Milo och mammsen gjorde sig i ordning och knallade över till bästaste Saran som bjöd på te och bullar, vi pratade lite strunt och barnen lekte tillsammans:-) Sen var det dags att gå hem och äta lunch, efter maten somnade Milo sött. Medans Milo sov bakade jag en äppelpaj som det var tänkt att jag skulle bjuda Sara och barnen på, men jag fick så himla ont i huvudet...så fikat får vi ta en annan dag istället, tur att vi bor så nära varandra:-)
När vi väckte Milo efter ca 1.30 timme så åkte Stoffe och tränade (igen) och jag började med maten, idag stod det pannbiffar med gräddsås och kokt potatis på menyn, superdupergott blidde det, jag älskar svensk husmanskost!!
Sen gick vi ut en sväng på gården, Milo åkte lite pulka i backen vid tvättstugan och rullade runt i snön:-) Det var skönt att komma ut och få lite frisk luft, huvudvärken släppte lite iaf..

Nu sover Milo gott i sin säng, jag sitter här, och Stoffe står ute på gården och pratar med Ivan hör jag (säkert om whiskey ;-) )
Ska snart också lägga mig, är så trött.
I morgon ska Milo till dagis, känns sisådär, dom ordinarie fröknarna har jul ledigt, så om jag förstod det hela rätt så är det bara en "riktig" fröken där och sen är resten bara vikarier..äh, det går säkert bra!
Funderar på om jag ska med en kompis in till stan kanske och kolla om jag hittar något på rean?

På tisdag ska jag på intervju.....tjoho....kom igen, håll tummarna för mig, vill verkkligen ha det jobbet!!!



Satt och kollade igenom "gamla" foton och såg det här. Min mage 3 dagar innan Milo föddes, åh jag blir alldeles varm när jag ser kortet, tänk att min gosgubbe har legat därinne:-)

Natti natti, sov gott, kraaaam!


Kommentarer
Postat av: nettan o simon

halloj tjejen....lagt till den här sidan nu i min dagliga bloggkoll så nu kan ja följa lillherrn o familjen o se va som händer hos er....va duktig han verkar va på o prata milo.....o så himlans fin kille!!



kram

2009-12-28 @ 07:14:34
Postat av: Mia-lott

Vad kul att du läser:-) Har du någon blogg?

Ja, Milo är jätteduktig på att prata:-)

Simpan då, babblar han nåt?



Kramen!

2009-12-28 @ 21:07:48
Postat av: Sandra

ååå vilken mysig mage, vart lite chockad när jag såg den och tänkte vad har jag nu missat, hihi... men så såg jag ju att det va milo i magen

2010-01-01 @ 18:07:25
Postat av: Sandra

ååå vilken mysig mage, vart lite chockad när jag såg den och tänkte vad har jag nu missat, hihi... men så såg jag ju att det va milo i magen

2010-01-01 @ 18:08:09
Postat av: Mia-lott

Ha ha, mamma sa precis samma sak och undrade hur jag hade lyckats dölja det så väl:-o men det är ju "milo-maggen" bara..hi hi

2010-01-01 @ 19:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0