A lot of energi !!!

Jag har kommit igång med träningen igen, och det är så himla skönt! Behöver inte ens gå utanför dörren för att träna, vi har allt jag behöver hemma:-) Idag stod jag på crosstrainern i en timme, gjorde 120 situps på core-bollen och så tränade jag armarna med ett par gummiband vi köpt på intersport...jäklar vad bra jag mår när svetten rinner och jag är färdig, därav rubriken;-)
Jag har ett mål, som jag håller för mig själv, har även en belöning jag kommer göra när jag nått mitt mål, jag ser fram emot det jättemycket och det är något jag velat göra ett tag, så nu är det bara att ligga i, inga ursäkter godtas!!!!!!!
Nu sitter jag med en hårinpackning..det gäller ju att vårda dom stråna som finns kvar efter all blondering, hoppas den är bra, det borde den iaf vara tycker jag med tanke på att den kostade 249:- hos frissan!

Igår hade jag ett Me&I klädpartaj hemma, vi var 5 st söta tjejjor som kollade in den senaste kollektionen och fikade, innan alla kom bakade jag scones som vi åt med smör, ost och marmelad:-) kaffe/te och kladdkaka med grädde som jag haft i daimkulor i, gottgottigottgott...Jag hade lovat både mig själv, min plånbok och Stoffe att inte handla..men tror ni jag höll det? Icke sa nicke.. jag köpte 3 t-shirts till Milo, varsin likadan mössa till Mig och liten, och ett par svarta knickers som garanterat kommer bli en favorit i sommar!

Hoppas alla hade lika trevligt som mig, jag tycker verkligen om att pyssla och bjuda över vänner:-)

Stoffe och Milo var och badade medans vi tjejjer var här, dom kom hem lagom till lunch, men ingen lunch ville han ha, kan det ha varit för att det var ett litet busfrö här tro som han hellre ville leka med ;-) Så det blidde en flaska välling i ist, sen somnade han sött i min famn, det tar på krafterna att bada och basta, Milo älskar att basta! Igår hade det kommit in några tyskar när Milo och Stoffe satt där och Milo hade skrattat jättemycket när dom pratade ha ha!

När Milot vaknade åkte vi till Patrik, Britta & lilla kusin vitamin Felisk (så säger Milo) och DOM fikade semla, inte jag (karaktär kallas det;-) ) Britta och jag pratade om att vi ska styra upp en klädförsäljningsdag, allt som har med barn att göra kommer man kunna sälja och fynda, kommer bli jätteskojj!!!!

Hinner inte skriva mer, måste hinna skölja ur hårinpackningen innan det är dags att hämta Milo på dagis, man kan ju inte komma dit med en turban:-)

Det här är gott det! Stoffes proteindrink..eller dinkdink som Milot säger..han älskar det!!!

Min glada tokpelle...eller myspelle som moffan säger!

Åh, vad jag är kär i den här i lilla människan :-)

Tittelituuut:-)

Ne, nu måste jag verkligen göra mig i ordning... kram så länge!!

Kommentarer
Postat av: jenny berg

Fan Mia!! Bra att du e så triggad till träning!! Själv så e jag för lat för sånt....så jag kör naturdiet blandat med vanlig mat.....o ja....jag fuskar!! Ha ha.... Gäller bara att komma igång med det.... Håller ju på att skuta röka med......INTE skoj!! Läser din blogg varje dag o de e kanske dax att slänga in en komentar då o då =) Puss till er!!

2010-02-02 @ 19:47:40
Postat av: Mommo

Jättefina foton på Milo!!!!

Han e' ju för go' den där lille Mys-Pelle :)



// Milo-Mommon

2010-02-05 @ 03:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0